hai hai hai hai

hidup jgn lah jadik FAKE -.-

hey , assalamualaikum .


haa , ape cer ? HAHA  .hope orai semua . jgn jadik cm aku . mane-2 je lebam cbb xcident '==
*tu laa . selalu ckp ; like sampai LEBAM . kan dah LEBAM betul-2 =,=


aku selalu jugak lah tengok blog-2 org ni . jdi stalker durg . cbb best bace cite org . and dari situ lah idea dtg melayang-2 dalam pale aku ni . sekarang , budak-2 blog sume tenga hot-2 cite pasal FAKE -.- 
huhh ! ape na jadi . choop-2 ! tau ape itu FAKE ? fake itu palsu . means , org suke na jdik org len n whatever lahh . aku ta geti na terangkan . yg penting aku faham '==
oke , sambung . sekarang , ramai dah aku jumpe fake-2 ni . kat mane-2 je . terutamanya , laman sosial termahsyuurr sekarang . iaitu kat FACEBOOK .td puns aku baru TERjumpe due fake for hari ni . hari-2 sebelum ni lg banyak . biasenye , org yg bodo na buad fake to , mesty amek org yg HOT-2 .cbb budak tu na jdik HOT . *tp hot ke org yg FAKE bodo tu ?
ey ey , ta bangge ke jadik diri sendiri ?  AKU BANGGE OO JADIK AKU ! walau ape puns org na ckp . buad buduh je lahh . ta yah layan . bia durg bengang sendiri . tapi aku harap , tolong lah jgn buad cmni lagi . STUPID DAMN DAMN tahu ?


*
*
*

aku ade lah stoly na btau ni . stoly ni bukan na meng-aib kan sesape uns . just kite buad pengajaran je lah oke .
oke . aku ade kawan . BESTIES aku lah . dy ade kenal sorg mamat ni . hensem kod bagi kiturang . tengok muke mamat tu mmg ta leh blah la . HOT jugak . lepastu , aku tau-2 , durg couple . mmg aku happy lah cmtu . dah jodoh dy kan . ta ke mane .lepas to , dy tunjuk lah gambar boyfie dy kat member aku lagi sorg ni . tp member aku tu ta caye yg to boyfie dy . cbb ade smeting yg ta kene . dy balik-2 je , terus crik FB budak laki tu . rupe-rupe nye , selame ni ,mamat yg selame ni aku anggap 'HENSEM' tu sebenarnya FAKE ! OMG ! OMG ! OMG ! kesian dekat besties aku tu ! KESIAN sgt sgt ! kene tipu dengan budak FAKE BODOH ! perghh ! geram gile kod aku kt mamat to ! aku mcm na letupkan mamat to je . PANTANG betul kalau ade org tipu KAWAN-KAWAN aku .siap sampai couple lg . kalau na sgt pmpuan tu , jgn lah gune MUKE ORANG LAIN ! ingat bende ni main-2 ke ? ni melibat kan PERASAAN dan HATI tahu ! dah lah kor baruu je couple . ta sampai semingu , kw dah buad dy nangis ! ape ni ! jantan jenis ape kw ni . dah lah FAKEE ! PANAS BARAN pulak tu  . kw na aku maki kw mcm aku maki pempuan jalang tu ke yg PERASAN dy suke kw tu ? weyhh ! susa-2 je aku , AWEK KW and kawan-2 aku maki kan pmpuan tu cbb na tolong kw . cmni kw bagi kat kiturang ? ehh bodoh . MATANG lah sikid ! atleast , kesian lah kt awek kw to . jage hati dy betol-2 .  ISHKK ! -.-
aku harap , kw *mamat fake  dapat balasan yg setimpal . amin !

*
*
*

hmm , aku hope , sape-2 yg berniat na jadik FAKE tu , berubah lahh . ubah korang punye tabiat tu . fikirkan lah org sekeliling . jage hati diorang baik-2 . harap maklum . assalamualaikum .

; oke . gayud time bersama hubby tersayang and NOT FAKE oke !  byby :)

\
-IT'S DONE !-

| CHILL YAW! |