hai hai hai hai

now im free


macam ni lah aku rasa sekarang . sangat free , sgt lapang . rasa macam na terjun air pancut je kan ^^
tapi kadang kala terasa sunyi terasa rindu . fikir gak dgn sape lah aku na habis kan kredit lepas ni . mesti aku topup mcm naufal . 3 bulan sekali baru aku topup . harhra T-Tv
lepas ni aku layan lagu adele | christina perri | alexandra stan | alesana | 30 second to mars | evanesence dah cukup . semua sedih semua gila . haha jerit jerit aku melalak memekak dalam toilet .
dekat sekolah pulak aku jadi pendiam . dah lama aku idam idamkan perangai mcm ni . kalau tak dalam kelas aku lah kepala segala mulut mulut yg ada . heheww sedih gila tengok durg pelik dengan perangai aku . come on babe ini mimot baru lah . harhar :'D
dulu aku suka update blog . sekarang password blog pun aku dah na lupe . omomoohh cian blog ya . 
lain kali aku usik sikit okay . habis dah bye :'*