hai hai hai hai
hai ! kay sekarang baru boleh update blog sebab tetibe terajin na update . ahaa tade lah . actually my lovely kind and cute friend , naufal , haritu tanya kenapa dah tak update lagi blog ? ohh i know blog ni dah bersarang sangat tu pasal lahh dia tanya . ahaa just joke . kkk acanii , firstly , aku malas . secondly , aku malas . thirtly , aku malas . fort , aku tak tahu na update apa . fifth , bila aku na update something je , and bila aku hendah menaip , aku terlupa perkara apa yang sepatutnya di taip . kay sangat geram .


act , i sedang wait my boyfriend online him facebook untuk berchating dengan i . i sangatt sangat tersangat lahh miss him sampai kan i rasa macam nak terjun atas tilam saja because i rerereally miss him sangat sangat . please faham me okay . ayat i sekarang sangat gedik dan annoying dan macam rojak yang sudah basi . bhahaa mensampah aku baca .


mylife now . macam mana dengan hidup dan rutin harian aku sekarang ? hmmm meeeemang tak boleh digambarkan melalui kata kata . susahh . ianyaa saaaaaangatt bz dah penat . hari2 ada latihan kawad (tak pergi) *lap peluh kat dahi* hari2 balik sekolah lambat (tipu) *lap dahi* hari2 ada tusyen (weekand je ect) *lap dahi* ada kelas piano ( ta mule lagi) *cough* ada kelas lukisan (ta mule lagi pun) *gelak mnx pelempang* haa tengok . kan betul2 bz kan ? kau adoooooo ? hahah ! ta apa laa for this year je kite perlu berkorban masa . yelaa spm candidate lah katakan .


pasal adi pula ye . okay pasal dia , aku risau dengan dia selagi dia belum habis masuk dan keluar dari PLKN . siri 3 oo . tahu kan budak budak dia macam mana . aku sangat takut . takut takut takut takutt . ini sangat tidak cool . tapi okay gak bila aku fikir positif nya bila dia dapat siri 3 . firstly , cuti penggal satu ni aku bolah laa enjoy2 sikit dgn dia . date2 sikit . bahahha sikit la sangat kan . and secondly , dia masuk bulan 9 until 12 . and aku exam start from 11 until 12 jugak lahh insyaallah . so , dia ta ada lahh mengganggu aku sangat . sebab aku memang perlu sangat focus dan tak boleh dahh na layan bende2 stress semua . so , ada bagus nya jugak lah . hm and i hope sangat yg dia tu ta menggedik kat sana . dia dah laa mudah terpikat dg org :'( sedih laa cite pasal ni . okay DONE !



love you forever