hai hai hai hai

mulai dari saat ini aku Muhammad Rusyaidi Bin Ramli berjanji ta akan lagi menyakiti , mengecewakan dan ta akan cuba untuk mempermainkan perasaan Mimi Syahira Bnte Mazlan . jikalau aku melanggar perjanjian tersebut , pelbagai bala menimpa aku . ini atas kerelaanku sendiri tiada paksaan dari mana2 pihak *simpan text niey tau syg . i love you so much

ini janji kw pada aku kan ? tapi kenapa kw langgar jugak ? kw ta takut ke bala menimpa kw ? dah lama2 aku ta menangis , sekarang aku menangis balik sebab kw . please jgn ckp yg bukan2 lagi . yes , ajal maut mmg di tangan tuhan , tapi kalau kite banyak beribadah , banyak berdoa , mungkin umur kita akn dipanjangkan . tapi tolong lah jangan cakap yg kw tu dah ta lama hidup . tolong lahh , i really need you . nnt kalau kalau percakapan kw tu dimakbulkan ,  aku na dengan siapa lagi ? sampai hati kw tinggalkan aku sorang2 terhoyong hayang kat sini semasa aku sedang mencintai dan merindui kw sepenuh hati ? sampai hati kw buat aku mcm ni ? tolong lah fikir betul2 . kw na aku jaga hati kw kan ? jaga hati aku dulu .


i miss you bie :'(